Om RKFoffice A/S

  HVEM ER VI      LAGER OG LOGISTIK     INDKØBSLØSNINGER     PRISGARANTI

RKFoffice er landsdækkende inden for kontorforsyninger og kontormøbler

Hos os finder du alt hvad du har behov for i din virskomhed. Vi handler med produkter i bedste kvalitet til den rigtige pris. Vores prisgaranti er din sikkerhed for, at du altid får den bedste pris blandt mere end 11.000 lagervarer og ca. 14.000 fra fjernlagervarer fra førende producenter inden for kontorartikler.

Når du vælger RKFoffice som leverandør får du en fullservice partner indenfor kontorforsyning, kontormøbler, tryksager samt indkøbsløsninger. Vi tilbyder en bred vifte af unikke løsninger indenfor alle områder, som bliver tilpasset til netop dine behov. Vi tager altid tager udgangspunkt i, at give vores kunder den bedste kvalitet til den bedste pris.

RKFoffice.dk – gør det nemt at bestille noget

Det skal være nemt og ligetil at handle med RKFoffice A/S. Vi har derfor brugt mange ressourcer i udviklingen af vores webshop på rkfoffice.dk og videreudvikler os, så du også kan bruge din Smartphone til din bestillinger. Vi har prisgaranti på alle varer i webshoppen. Derudover har vi en lang række funktioner, som gør det nemt og hurtigt at bestille. Egne favoritlister, ordrehistorik med genbestilling, tonerkonfigurator, automatisk forslag til relaterede varer samt forslag til mere miljøvenlige varer og meget mere.

Professionel Kundeservice – med de gode gamle dyder

Vores kundeservice er et team af engagerede medarbejdere, der tilsammen har mere end 130 års erfaring i branchen med stor kompetence – og som altid sidder klar til at hjælpe. Vi hylder de gode gamle dyder med kunden i fokus og yder en topklasse service.

Opnå besparelser på alle områder med TOTALKONCEPT

Hos RKFoffice A/S ved vi, at det er meget mere end blot prisen der er afgørende, når der skal leveres varer. Prisen er sikret med vores prisgaranti, men ofte er de største besparelser dem, som ikke ses ved første øjekast. Med vores totalkoncept kan du samle alle indkøb indenfor kontorartikler, tryksager, reklameartikler, møbler, emballage, catering , kontormaskiner i en samlet aftale. Et totalkoncept der giver besparelser på alle områder: Prisgaranti - besparelser direkte på bundlinjen.

  • Prisgaranti - besparelser direkte på bundlinjen
  • Professionel account management - optimering af samarbejdet og strukturering af indkøb
  • Webshop – én indgang til alle varer sparer tid
  • Samlefakturering – sparer på bilag og administrative ressourcer
  • Webshop bestillingsværktøjer – sparer på tiden ved bestilling
  • Professionel kundeservice – altid hurtig og kompetent hjælp at hente
  • Elektronisk fakturering - frigiver tid og ressourcer i administrationen
  • Én leverandør giver færre leverancer og sparer både håndteringsomkostninger mindre belastning af miljøet
  • Grøn linje - der minimere belastningen af miljøet
  • Produktspecialister - giver de rigtige løsninger
  • Dag til dag levering – giver hurtige leveringer
  • 11.000 lagervarer – mere end 90% af alle behov på dag-til-dag lager
  • Mere end 200.000 skaffevarer – 100% af alle behov skaffes
  • Leveringssikkerhed på mere end 97,3%